原本要3月21日先有既報告可以提早於19日睇到,對我黎講係一個好消息,而呢一日亦係我第二次見醫生及正式開始箍牙既第一步!一開始醫生拎左兩張X-Ray出黎同埋之前既造好既牙模,然後就開始細心地講解牙齒既問題,由於最初無打算寫箍牙日記所以就無影低,有機會再問醫生拎返先~
 
外觀主要既問題除左啲牙迫埋一堆之外,就係「兔仔牙」+ 雖然下顎骨長度標準但上顎骨就長左少少而造成既"假哨牙",亦即係突咀!其實呢個問題真係好困擾,側面個咀超"木",但好彩醫生話我吾算嚴重箍完會差好多!牙齒健康方面由於上顎兩隻智慧牙已開始生,暫時吾影響箍牙既過程,而下顎既兩隻就因為打橫生要開刀,而且都幾近三叉神經線所以都有啲風險,好彩因為我貪靚去箍牙,醫生可以預留位置比佢生出啲再離神經線遠啲先至剝牙,降低有關既風險!

結論連同智慧牙我一共要剝8隻牙,如無意外智慧牙會於完成療程後先剝,而其餘4隻分別係上下左右既小臼齒(即虎牙後面個隻),咁多年黎我都係因為呢一個環節而放棄,所以一聽到要剝咁多隻我真係超緊張,而醫生好似感覺到就即刻話"無咁快!超碼上左箍一兩個月後!",其後再解釋因為牙齒好似植物咁而家好實,上左箍之後啲牙會鬆左到時再剝會復原得快啲!所以暫時可以放鬆住先!
 
至於價錢方面傳統金屬矯正器 Metal Braces 一共係40K,由於第一次見面我就已經提到吾考慮隱形牙套Invisalign所以無再問價錢,而醫生一直無提而我又心郁郁既透明傳統矯正器 Clear/Ceramic braces 價錢就係46K,但醫生就有提到除左價錢之外時間起碼要再多6-12個月!由於當時我仲未可以落到決定邊一款住,而兩款都要先係大牙邊上橡根圈(分離器),所以就整左先下次見醫生前再覆實用邊一款就可以,而呢一個分離器目的係制做牙縫比正式上箍後套係大牙困定器!可能係因為我啲牙太迫本身就已經無乜牙縫,所以醫生要用牙線先卡到佢入去,而呢個程序需時約一個星期左右就可以!
 
其實最初真係無乜感覺只係有啲酸軟咁,就好似有8條大菜渣攝住左咁,而醫生提醒呢種酸軟感會加強,如果橡根圈甩左出黎就由佢但係千萬千萬吾好用牙籤/牙線整佢,當晚因為怕死所以去左食粥但都仲食到炸兩!返到屋企先有時間睇清楚原來橡根圈係綠色,真係好似大菜渣咁好笑即刻放左上Facebook,點知身邊幾個箍完牙既朋友即時打電話黎慰問,講呢個過程超辛苦超痛,當下完全未體會到既我仲心諗原來箍牙都無想像中咁辛苦!
 
可能因為我既沾沾自喜個天要話我知係錯,第二朝起身5秒回過神後個種痛係呢一世都吾會吾記得!完全吾需要郁都痛,係由最入面隻大牙開始去到虎牙都超麻痺超酸軟超痛,而且係一啲野都咬到吾到,就連早餐既通心粉都要用生吞!到呢個時刻終於明白點解啲人話箍牙會瘦,除左因為食吾到,最主要係你會覺得自己好似廢人同食野好麻煩而無食慾,呢到要淨雞雞多謝我男神同媽媽,忍我食吾到野好忟憎仲陪足我食咁多餐粥。
 
係呢個Moment我就已經吾再考慮透明傳統矯正器 Clear/Ceramic braces,一諗到要比多6K反而要箍多6-12個月,簡直就係貼錢買難受!但當然亦都有因素係工作上暫時吾影響加上我吾太介意鋼牙,所以只係兩日我就覆實醫生下定決心做鋼牙妹。呢個情況大概持續左4-5日,去到第5晚我已經可以食野(比較慢),但28日就上箍即係2日後,所以呢兩日我只要諗到既吾理幾肥都照食!!!
 
最後我亦係3月19日(上橡根圈日)開始紀錄我既牙齒狀況,以下有口腔照片,慎入!!!
 
 
 
arrow
arrow

    Regina;) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()