(以下有口腔照片所以提提大家,慎入!!!)

 

 

琴日去左染髮雖然影相吾覺但真人睇落去係灰綠色~係一大堆血腥相之前私心放一張好睇少少既自拍相!

無錯!琴日6月6日係我正式剝牙+骨釘既大日子,首先同大家報告係一啲都吾痛!

 

一啲都吾痛!一啲都吾痛!一啲都吾痛!

 

雖然已經重覆左好多次,其實拖到而家先箍牙完全係因為我兒時剝牙既陰影,但可能由決定一刻就知「無得返轉頭」,黎到要面對既一刻少不免有緊張但居然無驚,除左要多謝歷代箍牙日記之外就係意想不到既Inbox(其實我估吾到有人睇),老套啲講你地既鼓勵說話都比左好多信心我嫁!

 

次會先剝左邊上下顎既第一臼齒,由於緊張係過程入面我採用盡量吾睇既方式扮無野,所以可能記憶有少少出入,第一步係先注射麻醉藥同食一粒特效止痛藥,醫生首先擦左啲野係會打麻醉針既地方,雖然無同醫生確認但我相信係麻醉藥,真心支麻醉針都幾大支,就係個一秒我決定盡量合埋眼!無記錯的話醫生一共打左4針左右,其實真係吾痛,唯一比較有感覺既地方係上顎啲牙後面,但我都吾會用痛去形容,要比較的話我覺得屋企樓下打感冒針仲痛而且係一打就即痺左!手多多既我仲係咁個嘴~等麻醉藥發揮作用時,醫生就將要剝既兩隻牙上面粒釘同鐡線拆落黎,原來拆釘都要幾用力有一剎那我以為已經開始剝牙,之後既時間我淨係感覺到醫生轉轉剪剪咁……忽然間我感覺到我個頭搖左兩下然後有啲熱熱地咁,無錯我第一隻牙就係咁就剝完!由我意會到至剝左出黎大概只有三秒,當我係心入面默默咁感謝上天比我搵到個好醫生既時候,第兩隻亦係呢個時候剝埋,就係咁快!靚!正!我默默咁問醫生搞掂啦?醫生仲笑笑口咁話搞掂啦「係咪又快又吾痛呢?你見我都無乜出力,如果未箍之前同你剝就辛苦好多啦!」之後大概咬左紗布一分鐘就連血都止埋。

 

 (為免太血腥相片做左點手腳~醫生話我隻牙都算幾長!)

 

最後就到重頭戲-骨釘,之前幾篇就已經有輕輕提到骨釘 ( 回顧按此 ),我仲有爬到少少資料大家有興趣可以睇下~

1. 骨釘是什麼?    

迷你骨釘 (簡稱骨釘,如上圖圓圈中者) 是植入齒槽骨的臨時性迷你植體。骨釘是固定在牙齒上方的齒槽骨上,提供強而有力的、較穩固的錨錠支撐,幫助牙齒往期望的方向移動,好比在牙齒後方打樁加強矯正力使矯正拉力。骨釘並不是拿鐵鎚敲打而是像螺絲一樣,將骨釘旋轉入骨頭內加上局部麻醉,其實過程並不繁瑣,不會有流血不止的狀況,加上骨釘的直徑相當小,幾乎都不超過2mm。因為功能優越,植入簡單,近年來已成為矯正治療日漸普及的輔助工具。矯正結束後便會移除骨釘,而骨釘缺口會自行復原長好。國內外研究報告都顯示骨釘可以安全有效地幫助矯正治療。

2. 骨釘的功能是什麼? 什麼情況需要用骨釘嗎? 

它的功能是提供施力的固定源,幫忙拉動牙齒。在改正暴牙、露齦笑、深咬、臼齒過度萌出、齒列需後退等情況,都有很好的療效,可以達成傳統矯正很難做到的效果。其中,臨床上最常應用的大概就是暴牙的案例;有了骨釘,24小時都在幫你將牙齒往後拉動,改正暴牙臉型。

3. 種骨釘會痛嗎? 

植入過程在局部麻醉下進行,快速簡單,其實不太有感覺,不用過度擔心喔!

4. 骨釘要怎麼照顧呢? 

骨釘也要以牙刷清潔,維持周圍軟組織的健康,減少發炎鬆脫的機會。少數人的口腔黏膜可能會感到一些異物感,如果需要的話,可以以白蠟覆蓋骨釘,或是套上橡皮圈減輕不適。

 

 

 

我既情況係上顎打2支(即上圖上顎位置),將會分開兩次完成而今日先打左邊,醫生之前提到可以的話想打4支但耐何我下顎無位打吾到,由於我太熱愛爬文只有非常少數人覺得吾痛吾辛苦(包括身邊朋友),所以真係有啲擔心,係我好奇想睇又好怕見到啲儀器驚餐死,未開始前我偷睇左一次!第一眼見到係一把螺絲批、第二眼係一條都幾長應該係鐡線之類,之後我就無勇氣睇第三眼haha...印象中醫生先係我個口到整左啲野之後照左一次X-Ray,確認落釘既位置無問題就開始上骨釘,全過程應該2-3分鐘,我有感覺到醫生好用力,因為佢每次用力我個頭就跟住個個方向郁,但就只係咁!因為我真係完全一啲感覺都無,係一丁點感覺也沒有!不論係當下我覺得有啲太難以置信,所以我仲超認真用心去感受係咪真係一丁點痛都無haha..當然係無!所以大家吾需要擔心勇敢去打骨釘啦!最後當然要問點保養傷口,簡單黎傷口有血絲係正常,只要吾好食煙、吾好成日漱口就可以,亦無特別需要介口之類!

 

 (拉扯既嘴唇太肉酸忍吾住打格仔)

 

完成哂今日既任務睇睇時間先晏晝一點幾,一直都抽吾到時間去染髮就係咁我決定膽粗粗出發。由於麻醉未退我一直都覺得自己變左孖潤腸同流口水(其實真係無)我一直都戴住口罩,之後一路整就一路擔心如果退左麻醉好辛苦咁點算...結果下午五點左右退麻醉至我入睡前都沒有一絲痛,本應六點半食既止痛藥亦無食真係無需要,但安心起見睡前我都食定一粒止痛藥打底!黎到今日已經係第三日,我幸運地莫講止痛藥就連一丁點吾舒服都無,一定要講就只有我Show-off粒骨釘時會有啲扯扯下咁而呢住感覺仲細過生飛滋!

 

我正式宣佈我以後都吾驚睇呢一個牙醫!

 

下星期一(6月13日)就轉到右邊  祝福我好似今次咁順利啦,最後最後分別係6月2日同6月7日既牙齒狀況~

 

 

arrow
arrow

    Regina;) 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()